Zostań naszym Stałym Klientem i skorzystaj z Programu Lojalnościowego.

Zarejestruj się w naszym sklepie i korzystaj z przywilejów Stałego Klienta. Dzięki temu będziesz miał dostęp do historii swoich zamówień, a także będziesz zbierał punkty w Programie Lojalnościowym.

Uwaga! Tylko zamówienia złożone przez stronę www.nici.sklep.pl, po zalogowaniu na konto premiowane są punktami.

Wracaj do nas często i za każdym razem

zbieraj punkty i wymieniaj je na atrakcyjne Express-Upominki. Katalog produktów dostępnych za zdobyte punkty znajdziesz tutaj.

Uwaga! Express-Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.

Wymieniaj punkty na produkty

Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 punkt.

Punkty zostaną naliczone za każdy produkt z osobna. Ty nic nie musisz robić.
System automatycznie naliczy punkty za każdą transakcję.

Uwaga! Koszty dostawy nie są brane przy naliczaniu punktów.

Szczegóły promocji

Jak wymienić uzbierane punkty na Upominki? To proste!

1. Złóż zamówienie "płatne" i zatwierdź je tak jak zawsze.
2. W ciągu 15 minut złóż drugie zamówienie. Tym razem na produkty z zakładki Upominki. Katalog upominków do pobrania tutaj.
3. My połączymy te zamówienia i wyślemy je w jednej przesyłce.

Warunkiem otrzymania upominku jest posiadanie wystarczającej liczby punktów na koncie oraz złożenie zamówienia płatnego, które wyślemy łącznie z produktami gratisowymi.

W przypadku zamówień złożonych niezgodnie z powyższym regulaminem - sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia.

Za punkty nie można zakupić produktów innych niż w Katalogu upominków.

Pamiętaj

1. Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w www.nici.sklep.pl
2. Zdobyte punkty wykorzystać można tylko w www.nici.sklep.pl
3. Uzyskane punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.
4. Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu.
5. Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie płacąc nimi za produkty znajdujące się w ofercie www.nici.sklep.pl
6. Punkty nie będą refundowane w przypadku wycofania lub niezrealizowania zamówienia.
7. W przypadku wycofania lub braku realizacji zamówienia punkty uzyskane za to zamówienie będą likwidowane z konta klienta.

Kiedy wystąpi problem

W razie jakichkolwiek pytań, problemów lub wątpliwości związanych z Systemem Punktów prosimy o kontakt z naszym sklepem.